IT-ENERGO

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Jesteś tutaj > Informatyka i Technika Informatyka Outsourcing IT Zakres usług IT

Zakres usług IT

Email Drukuj PDF

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej:

  • Audyt sprzętu i oprogramowania
  • Pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań informatycznych
  • Odnawianie infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw
  • Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
  • Optymalizacja pracy komputerów i archiwizacja danych
  • Instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy
  • Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego, konsultacje w zakresie możliwości i opłacalności jego modernizacji
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • Profilaktyka antywirusowa – aktualizacja programów antywirusowych, usuwanie wirusów.
  • Nadzór i administracja sieciami komputerowymi
  • Administracja serwerami
  • Stała opieka i nadzór techniczny nad urządzeniami komputerowymi
  • Usługi internetowe i teleinformatyczne (m.in. wybór operatora oraz przeprowadzenie instalacji przyłącza do Internetu, instalacja i konfigurowanie routerów, serwerów i innych urządzeń aktywnych, rejestracja domen, etc.)
  • Pomoc przy wyborze ofert hostingowych www, poczty elektronicznej, domeny etc.
  • Konserwacja sprzętu
  • Porady z zakresu wdrożeń systemów informatycznych i doraźną pomoc techniczną
  • oraz inne usługi związane z technologiami informatycznymi.

Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

  • Ilości komputerów pod opieką
  • Czasu reakcji na wezwanie
  • Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu - zależna od potrzeb
  • Administracji serwerami - zależy od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych
  • Administracji sieci komputerowej
  • Zainstalowanego oprogramowania

WSPARCIE ZDALNE >>>