IT-ENERGO

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Jesteś tutaj > Informatyka i Technika Informatyka Outsourcing IT Umowa serwisowa IT

Umowa Serwisowa IT

Email Drukuj PDF

Umowa serwisowaJedną z form działania naszej firmy jest świadczenie usług obsługi technicznej w oparciu o stałe umowy serwisowe.

Umowa serwisowa IT pozwala na:

  • obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego,
  • gwarancję czasów reakcji serwisu,
  • dostęp do pomocy Help Desk,
  • wysoki poziom dostępności specjalistów IT,
  • zwiększenie bezpieczeństwa systemów informatycznych,
  • możliwość stałego monitoringu stanu infrastruktury oraz wczesnej detekcji nieprawidłowości.

Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane. Dzięki temu umowa serwisowa jest optymalnie dostosowana do wymagań Zleceniodawcy.

Proponowana naszym Klientom opieka informatyczna na bazie Umowy Serwisowej zawiera pakiet godzin i gwarancję czasu reakcji. Stała umowa serwisowa przeznaczona jest przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu informatycznego jest krytyczna dla bezpieczeństwa biznesowego. 

Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system Klienta, to jeden komputer z drukarką, urządzeniem fiskalnym i oprogramowaniem sprzedaży - w takim przypadku także oferujemy możliwość stałej współpracy przy zachowaniu relatywnie niskich cen i wysokiej jakości świadczonych usług. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania.

czytaj dalej ...